• Z uwagi na inwentaryzację wysyłka foteli Unique zamówionych w dniach 30.12 - 31.12. zrealizowana zostanie 04.01.2016.
    Pozostałe produkty wysyłamy na bieżąco, w tym dnia 31.12. wyłącznie do godz. 12.00.

Biuro:

tel. 731 041 184

tel. 603 207 748

Materace:

tel. 607 572 686

e-mail kontaktowy:

sklep@ergosklep.pl

e-mail bieżący:

ergosklep.pl@gmail.com

Promocje
Poduszka sensomotoryczna DYNAPAD
Poduszka sensomotoryczna DYNAPAD
58,00 zł 49,00 zł
szt.
Nakładka rehabilitacyjna na krzesło
Nakładka rehabilitacyjna na krzesło
229,00 zł 209,00 zł
szt.
Kółka gumowane do krzesła biurowego
Kółka gumowane do krzesła biurowego
30,00 zł 25,00 zł
szt.
Stopki do krzesła biurowego
Stopki do krzesła biurowego
24,00 zł 21,00 zł
szt.
Fotel ergonomiczny Business
Fotel ergonomiczny Business
1 400,00 zł 1 299,00 zł
szt.
Krzesło biurowe MILLO
Krzesło biurowe MILLO
279,00 zł 239,00 zł
szt.
Nakładka rehabilitacyjna na fotel samochodowy
Nakładka rehabilitacyjna na fotel samochodowy
348,00 zł 308,00 zł
szt.
Poduszka półwałek
Poduszka półwałek
55,00 zł 45,00 zł
szt.
Krzesło biurowe MILLO - KOLOR
Krzesło biurowe MILLO - KOLOR
295,00 zł 239,00 zł
szt.
Fotel ergonomiczny VIP
Fotel ergonomiczny VIP
969,00 zł 872,00 zł
szt.
Krzesło biurowe BLACK ON BLACK - KOLOR
Krzesło biurowe BLACK ON BLACK - KOLOR
329,00 zł 275,00 zł
szt.
Krzesło biurowe AWARD
Krzesło biurowe AWARD
299,00 zł 266,00 zł
szt.
Zbieraj punkty za zakupy
Program lojalnościowy umożliwia Ci jako zarejestrowanemu użytkownikowi sklepu zbieranie punktów za zakupy w sklepie. Zgromadzonymi punktami możesz opłacić wybrane zamówienie.
Punkty są naliczane od wartości Twoich zrealizowanych w sklepie zamówień. Warunkiem naliczenia punktów na Twoim koncie jest zalogowanie się przed finalizacją zamówienia na konto klienta sklepu.
W naszym sklepie punkty naliczane są w stosunku: 1 punkt za każde pełne 1.00 złotych wydane w zamówieniu (za koszty dostawy punkty nie są naliczane).
W każdym momencie możesz zapłacić za dowolne produkty zgromadzonymi punktami. Warunek jest jeden - musisz mieć wystarczającą ilość punktów do opłacenia całego zamówienia. Nie ma możliwości opłacenia zamówienia częściowo gotówką, a częściowo punktami.
Przy płaceniu punktami obowiązuje stosunek: 1 punkt za każde rozpoczęte 10 złotych w wartości zamówienia (także za koszty dostawy).
W momencie składania przez Ciebie zamówienia, system sprawdza stan Twojego konta punktowego. Jeśli posiadasz wystarczającą liczbę punktów w formularzu finalizacji zamówienia na liście dostępnych form płatności pojawi się opcja „Punkty”. Jeżeli skorzystasz z możliwości opłacenia zamówienia punktami, odpowiednia liczba punktów zostaje rezerwowana na Twoim koncie do momentu zrealizowania zamówienia. Po zrealizowaniu zamówienia punkty zostaną odjęte z Twojego konta. W przypadku anulowania zamówienia zarezerwowane punkty powracająca Twoje konto.
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl