• Z uwagi na inwentaryzację wysyłka foteli Unique zamówionych w dniach 30.12 - 31.12. zrealizowana zostanie 04.01.2016.
    Pozostałe produkty wysyłamy na bieżąco, w tym dnia 31.12. wyłącznie do godz. 12.00.

Biuro:

tel. 731 041 184

tel. 603 207 748

Materace:

tel. 607 572 686

e-mail kontaktowy:

sklep@ergosklep.pl

e-mail bieżący:

ergosklep.pl@gmail.com

Promocje
Fotel ergonomiczny VIP - KOLOR
Fotel ergonomiczny VIP - KOLOR
929,00 zł 899,00 zł
szt.
Krzesło ergonomiczne Classic
Krzesło ergonomiczne Classic
700,00 zł 650,00 zł
szt.
Krzesło ergonomiczne Classic Pro
Krzesło ergonomiczne Classic Pro
890,00 zł 825,00 zł
szt.
Fotel ergonomiczny Business
Fotel ergonomiczny Business
1 400,00 zł 1 280,00 zł
szt.
Fotel ergonomiczny Elegance
Fotel ergonomiczny Elegance
1 650,00 zł 1 485,00 zł
szt.
Fotel ergonomiczny Galaxy
Fotel ergonomiczny Galaxy
1 650,00 zł 1 485,00 zł
szt.
Nakładka rehabilitacyjna na fotel samochodowy
Nakładka rehabilitacyjna na fotel samochodowy
348,00 zł 299,00 zł
szt.
Nakładka rehabilitacyjna na krzesło
Nakładka rehabilitacyjna na krzesło
229,00 zł 199,00 zł
szt.
Zbieraj punkty za zakupy
Program lojalnościowy umożliwia Ci jako zarejestrowanemu użytkownikowi sklepu zbieranie punktów za zakupy w sklepie. Zgromadzonymi punktami możesz opłacić wybrane zamówienie.
Punkty są naliczane od wartości Twoich zrealizowanych w sklepie zamówień. Warunkiem naliczenia punktów na Twoim koncie jest zalogowanie się przed finalizacją zamówienia na konto klienta sklepu.
W naszym sklepie punkty naliczane są w stosunku: 1 punkt za każde pełne 1.00 złotych wydane w zamówieniu (za koszty dostawy punkty nie są naliczane).
W każdym momencie możesz zapłacić za dowolne produkty zgromadzonymi punktami. Warunek jest jeden - musisz mieć wystarczającą ilość punktów do opłacenia całego zamówienia. Nie ma możliwości opłacenia zamówienia częściowo gotówką, a częściowo punktami.
Przy płaceniu punktami obowiązuje stosunek: 1 punkt za każde rozpoczęte 10 złotych w wartości zamówienia (także za koszty dostawy).
W momencie składania przez Ciebie zamówienia, system sprawdza stan Twojego konta punktowego. Jeśli posiadasz wystarczającą liczbę punktów w formularzu finalizacji zamówienia na liście dostępnych form płatności pojawi się opcja „Punkty”. Jeżeli skorzystasz z możliwości opłacenia zamówienia punktami, odpowiednia liczba punktów zostaje rezerwowana na Twoim koncie do momentu zrealizowania zamówienia. Po zrealizowaniu zamówienia punkty zostaną odjęte z Twojego konta. W przypadku anulowania zamówienia zarezerwowane punkty powracająca Twoje konto.
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl